כידוע, צעירים רבים קופצים היישר לחו"ל בתום השירות הצבאי בכדי לחסוך הרבה כסף בזמן קצר לטובת הטיול הארוך לו חיכו כל השירות שלהם.
היתרון של עבודה בחו"ל הוא שאינך חייב להיות בעל ניסיון בכדי להצליח ולגרוף גם עשרות אלפי שקלים מדי חודש לחשבונך! צריך רק תעוזה, רצון להצליח ויכולת הסתגלות והתגברות על קשיים (קשיי שפי, מקום זר, תרבות שונה, עבודה קשה וכו'). אופי חזק הוא המפתח להצליח בעת עבודה בחו"ל אך אליו מצטרפים מס' גורמים שיעזרו לכם למכור את המוצרים השונים ובראשם האופן בו תיגשו ללקוח ותנהלו שיחת מכירה עמו.
לכל מוצר יש מעין טקסט מכירה שמרכיב את האינפורמציה אותה אנו רוצים להעביר ללקוחות ושלוקח אותם דרך מספר תחנות שבסופם אמורה להתבצע מכירה. הפיטץ עוזר לנו לשלוט במכירה, להציג ולספר על מרכולתנו ולתזמן את סגירת המכירה (אז איך את רוצה לשלם גברתי) לנקודה ולזמן הנכון. הפיטץ גם עוזר לנו לעניין ולפתות לקוחות עם עוד מוצרים. הפיטץ מעביר את האינפורמציה הנכונה, העניינית והרצויה ללקוח על מנת לשכנע אותו או אותה שהם הכן צריכים את המוצר.
שינון ושליטה בפיטץ הוא ההבדל בין מכירה ללא מכירה ומה שיקבע את הצלחתכם ורווחיותכם.
ארבעת השלבים לכיסו של הלקוח:
1. רקע על ים המלח ועל המוצרים.
הכלל הבסיסי הוא שיש ללמוד הכל על המוצרים אותם אתם מוכרים. ככל שתדעו יותר - תמכרו יותר. הידע הרב על המוצרים עוזר לדבר עליהם באופן שוטף, להראות מקצועיים בעיני הלקוח ולהתגבר על כל התנגדות של הלקוח הפוטנציאלי.
2. הפיטצים עצמם.
יש לדבר על היתרונות של המוצרים ולמה הם כל כך טובים ללקוח.
3. חומר רקע נוסף.
חשוב לסיים בהסבר על עור האדם, על הקוסמטיקה שלו, המבנה שלו, ואיך המוצרים משפיעים עליו. יש להעזר במחקרים וסקרים בתחום לפי הצורך כדי לשכנע את הלקוח הרציונאלי.
והכי חשוב - עבודה בחו"ל היא לא קלה בכלל, מדובר בשעות ארוכות של עמידה על הרגליים והתאכזבות אחת אחרי השנייה מסירוב הלקוחות. תוסיפו לכך את כל ההרגשה המוזרה של התאקלמות בארץ זרה ותבינו שהעסק לא פשוט. אבל ברגע שאתם מקבלים תלוש משכורת - התחושה כולה משתנה ומתחלפת בתחושת היי אדירה. אתם תרגישו שהכל קטן עליכם ושזה היה שווה את זה.
בהצלחה
עבודה בחו"ל
עבודות בחו"ל